måndag 15 oktober 2012

FOTOSHOOTING

Idag hade vi fotoshooting i Karlskrona Varmbadhus.
Jag har tagit över 400 bilder och känner själv att jag bara lyckades med ett fåtal. Varför tycker jag ett foto blir snyggt eller bra och andra inte?
Det är svårt att fota under vatten, då kameran inte utlöste när jag ville. Jag provade även att ställa kameran på "burst" men då blev foton suddiga.
Ska fundera över varför ngt ärt snygg eller intressant och andra inte, men så länge få ni ta del av några kort jag har tagit idag (hade tänkt att visa alla det blir dock för många :))






























2 kommentarer:

  1. Roligt att se! Jag tycker att det blir intressant då man ser kroppen mer som en form, då tex inte hela kroppen kommer med så man inte riktigt ser vad det är. Kropparna blir förvrängda eller stympade. Fast det var kanske det vackra du ville åt?

    SvaraRadera
  2. Dina kort där man bara ser en del av en kroppsdel/ hår som försvinner ut eller upp ur vattnet är jättefina och ser verkligen proffsiga ut.

    SvaraRadera